czwartek, 13 sierpnia 2015

Zaczynamy!

Musiałam zakładać nowego bloga, więc dwa pierwsze wpisy będą jakby z przed ponad miesiąca.

To może na początek coś o mnie .
Jestem 20 letnią dziewczyną zaręczoną z 31 letnim najcudowniejszym mężczyzną na świecie, jesteśmy razem już prawie 6 lat co może wydawać się troche dziwne biorąc pod uwage mój wiek. :)
Będziemy mieć synka Antosia, zawita do nas pewnie już wevwrześniu choć termin mam na październik. Teraz jestem w 27 tygodniu ciąży. Od niedawna wynajmujemy małą kawalerke co jest dla mnie nowością, bo to nasze pierwsze własne mieszkanie, w którym jak narazie mieszkam głównie tylko z królikiem ponieważ Misiek pracuje na wyjazdach. Zazwyczaj nie ma go pare dni ale zdaża się, że nie ma go nawet miesiąc.
Moje życie raczej nie jest zbytnio ekscytujące i książki z tego nie zrobie, ale na bloga powinno się nadać.

Narazie chyba tyle wystarczy, reszta już w następnych wpisach.
Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz